Salg og produktutviklingskoordinator for Rada Reiseliv AS

Løft opplevelser, skap salg for reiselivsnæringen

Informasjon
om stillingen:

Arbeidssted: 2670 Otta

Søknadsfrist: 31 august 

Kontaktperson: Sten Harald Norund Hansson

Stillingstittel: Reiselivsdirektør

Tlf:  40 01 83 80

Om arbeidsgiveren:

Rada Reiseliv er destinasjonsselskapet for 14 kommuner fra Mjøsa med Stange og Hamar i sør videre nordover via Lillehammer, Gudbrandsdalen og til fjellbygda Bjorli. Selskapet er et ikke-kommersielt selskap eid av reiselivsaktørene og kommunene i regionen. 

Selskapet er en sammenslåing av destinasjonselskapene Visit Lillehammer, Visit Mjøsa og Nasjonalparkriket.

Selskapet skal være et fagmiljø med oppdatert innsikt og kunnskap, for å identifisere og gjennomføre tiltak som sikrer:

  • Frist: 31.8.2025
  • Ansettelsesform: Fast

Bli med og bygg et av Norges største destinasjonsselskapRada Reiseliv SA søker en faglig sterk og samarbeidsorientert salgs- og produktutviklingskoordinator med kontorsted på Otta. Vi ser etter deg som kombinerer god markedsforståelse med evne til å utvikle og løfte frem salgbare reiselivsopplevelser i samarbeid med næringen.Stillingen er fast, 100 %, og inngår i et tverrfaglig og engasjert team som arbeider med å utvikle Rada-regionen som helhetlig reiselivsdestinasjon. Du vil få stor grad av autonomi, men også solid støtte fra kollegaer med høy faglig kompetanse.

ArbeidsoppgaverSalg og markedsarbeid

• Følge opp salgsleads og forespørsler fra turoperatører, incomingbyråer og andre samarbeidspartnere

• Delta på salgsfremmende tiltak og relevante arenaer nasjonalt og internasjonalt

• Utarbeide og vedlikeholde produktkataloger basert på eksisterende tilbud hos våre partnere

• Legge til rette for studieturer, famtrips og presseturer i samarbeid med markedsavdeling og reiselivsbedriftene

Produktutvikling og tematisk ansvar

• Bidra til utvikling av nye salgbare produkter i samarbeid med aktører og i respons til markedets behov

• Ha tematisk ansvar for kulturbasert reiseliv i hele Rada-regionen• Jobbe tett med markedsavdeling, fagsjefer og øvrige team for å sikre synlighet, bookbarhet og kvalitet i hele verdikjeden

Regional kontakt og samhandling

• Være Rada Reiselivs kontaktperson overfor kommunene i Nord-Gudbrandsdalen

• Fungere som første kontaktpunkt for næringsaktører i området

• Kartlegge og formidle utviklingsbehov videre til ansvarlige for partner- og lokalmatarbeid

Vi ser etter deg som har

• Høyere utdanning innen reiseliv, kultur, markedsføring eller tilsvarende – relevant erfaring kan kompensere for utdanning

• Erfaring med salg, produktutvikling eller opplevelsesbasert reiseliv

• Evne til å jobbe strukturert og selvstendig, og trives med både skrivebord og feltarbeid

• Gode digitale ferdigheter og kjennskap til CRM, presentasjonsverktøy og bookingplattformer

• Svært gode språkkunnskaper i et skandinavisk språk (arbeidsspråk er norsk)

• Trygg bruk av engelsk i dialog med kjøpere og internasjonale samarbeidspartnere

• Førerkort klasse BDet er en fordel om du kjenner regionen, men det er ikke et krav.

Vi tilbyr

• Fast 100 % stilling med kontorsted på Otta

• Fleksibel arbeidshverdag og stor grad av tillit og selvstendighet

• Et sterkt og sammensveiset fagmiljø i ryggen

• Mulighet til å påvirke utviklingen av en av Norges største og mest mangfoldige destinasjonsselskap

• Lønn etter avtale

• Pensjonssparing på 5 %

• Gode forsikringsordninger, inkludert reiseforsikring

• Tilrettelegging for trening i arbeidstiden

• Dekning av treningsutgifter (inntil 500 kr/mnd)

• Dekning av internettkostnader hjemme (350 kr/mnd)

• Månedlige interne fagsamlinger og fellessamlinger

• Mulighet for kurs og faglig utvikling i tråd med behov og ambisjoner

• Tett kontakt med et bredt spekter av aktører i reiselivet og utviklingsmiljøer nasjonalt og regionalt

• Et uformelt, inkluderende og verdidrevet arbeidsmiljø

• Rom for å påvirke og videreutvikle rollen i takt med organisasjonens behov og egne styrker

Ferdigheter

  • Kommunikasjonsevner
  • Konstruksjon og produktutvikling
  • Produktforståelse
  • Produktutvikling
  • Relasjonsbygging
  • Salg B2B
  • Samarbeidsevne
  • Turisme og reiseliv
  • Utvikling av regionen 

  • Økt verdiskaping til partnere og eiere 

  • Skape mer helårsaktivitet 

  • Tiltrekke flere besøkende med lavt klimaavtrykk

Generelt

  • Sektor: Privat
  • Sted: 2670 Otta
  • Bransje: Reise og turisme
  • Stillingsfunksjon: Produktsalg, Salg
  • Arbeidsspråk: Norsk

Nøkkelord

reiseliv, salgskoordinator, produktutvikling, destinasjonsselskap, salgbare opplevelser

Powered by Labrador CMS